Gebruiksaanwijzing /service van het product T7316E van de fabrikant Nortel
Ga naar pagina of 2
More on your T7316E telephone Audio c luster buttons © Mute button T urns the microphone off or on when y ou a re on a cal l. Handsfree b utton For mor e information on usin g the handsfree f eature, refer to the “Handsfree calls” section in thi s card.
Check what is prog r ammed on your butt ons. 1. Press ≤•‚ . 2. Press the b utton(s) that y ou want to c heck. 3. Read the displa y . Button assignment examples are shown below . 4. Pres s ≤ or ® wh en fi nished . Use the three bu tt on lab el strips on the te lephone to sho w what is progr ammed on the b uttons.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nortel T7316E (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nortel T7316E heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nortel T7316E vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nortel T7316E leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nortel T7316E krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nortel T7316E bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nortel T7316E kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nortel T7316E . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.