Gebruiksaanwijzing /service van het product D/3 van de fabrikant NotaTech
Ga naar pagina of 2
C o n t a c t : ® N o v aTe c h E u r o p e B V B A K o n t i c h s e s t e e n w e g 7 1 2630 Aartselaar Belgium T: +32 3 458.08.07 F: +32 3 458.18.17 w w w. n o v a t e c h w e b. c o m The D/3® USB Keyboard is an en vironmentally hardened operator’ s keyboard with keys dedicat- ed to process con trol functions.
® C o n t a c t : N o v aTe c h E u r o p e B V B A K o n t i c h s e s t e e nw e g 7 1 2 6 3 0 A a r t s e l a a r B e l g i u m T: +32 3 458.08.07 F: +32 3 458.18.17 w w w. n o v a t e c h w e b. c o m D/3 USB Keyboard D/3 ® USB Keyboard Process Control F unctions Copyright © 2007 NovaT ech, LLC.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NotaTech D/3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NotaTech D/3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NotaTech D/3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NotaTech D/3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NotaTech D/3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NotaTech D/3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NotaTech D/3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NotaTech D/3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.