Gebruiksaanwijzing /service van het product 2569 van de fabrikant Oster
Ga naar pagina of 2
U s er M an ua l H an d M i xe r Ma nu al d e In st ru cc io ne s B at i d or a M a n ua l Ma nu el d ’I ns tr uc ti on s M é l a n g e u r à M a i n 249 8, 2532, 2569, 2572, 2573, P .N. 111805-003 Vi s i t u s a t w w w . o s t e r . c o m For product questions contact: Sunbeam Consumer Service USA : 1 .
Garantie limitée d’un an Sunbeam P roducts, In c. faisant aff aires sous le no m de Jarden Con sumer Soluti ons ou, si au Cana da, Sunbeam C orporatio n (Canada) Lim ited faisan t affaires sou s le.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Oster 2569 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Oster 2569 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Oster 2569 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Oster 2569 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Oster 2569 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Oster 2569 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Oster 2569 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Oster 2569 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.