Gebruiksaanwijzing /service van het product 700P van de fabrikant Palm
Ga naar pagina of 2
Accelerate. Integrate. All-in-one smartphone, now on EvDO. The Palm ® Tr e o ™ 700 P smartphone delivers everything you need in one go-anywhere, Palm OS ® device. It combines a smarter phone with wireless email, 1 built-in web browser , 1 and rich media capabilities— all at blazing speeds on the EvDO network.
© 2006 Palm, Inc. All rights reserved. Palm, T reo, Palm OS, Blazer , HotSync, and VersaMail are among the trademarks or registered trademarks owned or licensed to Palm, Inc. Microsoft, Excel, Outlook, and PowerPoint are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Palm 700P (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Palm 700P heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Palm 700P vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Palm 700P leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Palm 700P krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Palm 700P bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Palm 700P kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Palm 700P . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.