Gebruiksaanwijzing /service van het product DAS5200-FAN van de fabrikant Pelco
Ga naar pagina of 2
This document describes h ow to replac e a failed system or CP U fan in a N SM5200 Seri es network sy stem manage r (NSM) or a D AS5200 Series direct attached stor age (DAS).
Pelco, Inc. W orldwide Headquarters 3500 Pelco W ay, Clovis, California 93612 USA USA & Canada T el (800) 289-9100 Fax (800) 289 -9150 International T el +1 (559) 292-1981 Fax +1 (559) 348-1120 www .pelco.com Pelco and the Pelco logo are regist ered trademarks of Pelco, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Pelco DAS5200-FAN (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Pelco DAS5200-FAN heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Pelco DAS5200-FAN vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Pelco DAS5200-FAN leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Pelco DAS5200-FAN krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Pelco DAS5200-FAN bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Pelco DAS5200-FAN kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Pelco DAS5200-FAN . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.