Gebruiksaanwijzing /service van het product P1-717 van de fabrikant Pentair
Ga naar pagina of 2
The Sta-Rite ® System. . . 3 ® D .E. f ilter incorpor ates the w or ld’ s f inest f iltration technology , which produces the ultimate in water quality . Diatomaceous ear th (D .E.), a natural substance , is so f ine it tr aps dir t and debr is as small as f ive microns ( 1 ⁄ 10 the width of a human hair).
System: . 3 ® D .E. Filters pumps / f ilters / heaters / heat pumps / automation / lighting / cleaners / sanitizers / maintenance pr oducts www .staritepool.com Phone: 800-831-7133 Fax: 800-284-4151 4/08 Part # P1-717 ©2008 Pentair Water P ool and Spa, Inc .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Pentair P1-717 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Pentair P1-717 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Pentair P1-717 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Pentair P1-717 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Pentair P1-717 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Pentair P1-717 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Pentair P1-717 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Pentair P1-717 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.