Gebruiksaanwijzing /service van het product SCF675 van de fabrikant Philips AVENT
Ga naar pagina of 2
EN Introduction The Philips A VENT Glass bottle sleev e is designed to specically t the Philips A VENT Natural Glass feeding bottle. It helps protect y our Natural Glass feeding bottle. The sleeve also pro vides thermal insulation to keep liquids warm or cool.
- Bar sten of glassplinters zijn mogelijk niet zichtbaar vanwege de hoes. V erwijder bij twijfel de hoes v oorzichtig om te controleren of de es intact is. - Controleer altijd de temperatuur van het voedsel voordat u uw kind gaat voeden. - Laat baby’ s niet zonder toezicht uit deze es drinken.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Philips AVENT SCF675 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Philips AVENT SCF675 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Philips AVENT SCF675 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Philips AVENT SCF675 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Philips AVENT SCF675 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Philips AVENT SCF675 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Philips AVENT SCF675 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Philips AVENT SCF675 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.