Gebruiksaanwijzing /service van het product SE18 van de fabrikant Pitco Frialator
Ga naar pagina of 2
Pitco Frialator , Inc. , P .O. Box 501, Concord, NH 03302-0501 • 1 509 Route 3A, Bow NH 03304, USA Phone (603) 225-6684 • FAX (603) 225-8472 • www.pitco.com APPROV ALS UL Certified CUL Certified NSF Listed CE Certified Patent Pending Project Item No.
Pitco Frialato r , Inc . , P .O. Box 501, Concord, NH 03302-0501 • 1 509 Route 3A, Bow NH 03304, USA Phone (603) 225-6684 • Fax (603) 225-8472 • ww w .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Pitco Frialator SE18 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Pitco Frialator SE18 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Pitco Frialator SE18 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Pitco Frialator SE18 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Pitco Frialator SE18 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Pitco Frialator SE18 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Pitco Frialator SE18 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Pitco Frialator SE18 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.