Gebruiksaanwijzing /service van het product SSH75 van de fabrikant Pitco Frialator
Ga naar pagina of 2
Project _________________________ Item No._________________________ Quantity_________________________ Pitco Frialator, Inc • P.O. Box 501, Concord , NH 03302-0501 • 509 Route 3A, Bow, NH 03304 603-225-6684 • FAX: 603-225-84 97 • www.
Model SSH55, SSH55T and SSH75 Solstice Supreme Gas Fryer Pitco Frialator, Inc • P.O. Box 501, Concord, NH 03302-0501 • 509 Route 3A, Bow, NH 03304 603-225-6684 • FAX: 603-225-8497 • www.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Pitco Frialator SSH75 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Pitco Frialator SSH75 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Pitco Frialator SSH75 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Pitco Frialator SSH75 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Pitco Frialator SSH75 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Pitco Frialator SSH75 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Pitco Frialator SSH75 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Pitco Frialator SSH75 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.