Gebruiksaanwijzing /service van het product S12 van de fabrikant Plantronics
Ga naar pagina of 2
QUICK START USER GUIDE T ELEPHONE H E ADSET S Y STEM S12 The S12 T elephone Headset System is designed to add a headset to an existing telephone. T he S12 System provides pr ecise levels of listening and talking comfort and cr ystal clear voice quality .
It provides the following benefits: ■ SoundGuard ® Plus ™ technology quickly reduces the level of harsh noises, such as fax tones ■ Call Clarity ™ imp roves incoming and outgoing sound ■ S .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Plantronics S12 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Plantronics S12 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Plantronics S12 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Plantronics S12 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Plantronics S12 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Plantronics S12 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Plantronics S12 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Plantronics S12 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.