Gebruiksaanwijzing /service van het product GB1 van de fabrikant PSB
Ga naar pagina of 2
PSB G-Design For thirty-five years, PSB has been praised for delivering the best v alue in high-performance loudspeakers. Speakers that are more musically transparent. More dynamically honest. Mor e true to nature – neither adding nor taking away from any sound.
PSB S pea ker s res erv es t he ri ght t o cha nge s pec ifi cat ion s or f eat ure s wit hou t not ice . © 200 6 PSB Spe ake rs, a d ivi sio n of Le nbr ook I ndu str ies Lim ite d. PS B is a re gis ter ed tr ade mar k of L enb roo k Ind ust rie s Lim ite d.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat PSB GB1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen PSB GB1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens PSB GB1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding PSB GB1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over PSB GB1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van PSB GB1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de PSB GB1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met PSB GB1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.