Gebruiksaanwijzing /service van het product TimeTrax EZ 41302 van de fabrikant Pyramid
Ga naar pagina of 2
L ARGE BUSINESS TECHNOL OG Y ON A SMALL BUSINESS BUDGET Automated time and attendance solutions are no longer only for large companies. Pyramid’s TimeTrax EZ is the first ever time and attendance system that is simple to use and will provide years of flexibility and reliability.
Pyarmid TimeTrax EZ at a Glance • Plug-and-play simplicity • Full “point & click” punch and payroll editing, plus many standard reports • 25-employee capacity out of the box, upgradeable.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Pyramid TimeTrax EZ 41302 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Pyramid TimeTrax EZ 41302 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Pyramid TimeTrax EZ 41302 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Pyramid TimeTrax EZ 41302 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Pyramid TimeTrax EZ 41302 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Pyramid TimeTrax EZ 41302 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Pyramid TimeTrax EZ 41302 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Pyramid TimeTrax EZ 41302 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.