Gebruiksaanwijzing /service van het product HPR0002 van de fabrikant QSC
Ga naar pagina of 2
1 HPR0002 rev . C T itle: Replacing HPR 122i woofers Bulletin #: HPR0002 Issue Date: May 7, 2007 Models Affected: HPR 122i Bulletin Revision: Rev . C Production Range: March 2007 and earlier (see seri.
2 HPR0002 rev . C Contact information If you need any further information regarding this service procedure, please contact QSC T echnical Services at the addresses or numbers below . T elephone: 1-800-772-2834 (within USA only) +1 (714) 957-7150 Fax: +1 (714) 754-6173 E-mail: tech_support@qscaudio.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat QSC HPR0002 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen QSC HPR0002 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens QSC HPR0002 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding QSC HPR0002 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over QSC HPR0002 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van QSC HPR0002 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de QSC HPR0002 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met QSC HPR0002 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.