Gebruiksaanwijzing /service van het product 801SL van de fabrikant Quantum
Ga naar pagina of 2
MS-Windows™ Interface Our Windows interface makes it easy for you to select the monitor type you’re testing and the test images you need. Just point and click using a mouse. Custom Image Editor Create full custom images that exactly match any manufacturer's production test patterns.
Images – Over 160 Built-in Colorbars 4 Focus 9 CrossHatch 10 T ext 4 Dots 3 HV Reg 1 Grill 8 Flat Field 4 SMPTE133 1 Animated 2 Linearity 2 Graybar 2 In-house 110 (monitor manufacturers' in-hou.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Quantum 801SL (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Quantum 801SL heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Quantum 801SL vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Quantum 801SL leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Quantum 801SL krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Quantum 801SL bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Quantum 801SL kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Quantum 801SL . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.