Gebruiksaanwijzing /service van het product none van de fabrikant Quantum
Ga naar pagina of 12
ACN# 088 609 661 Synergy Solution.
2 Installation and Care Instructions Synergy Solution www .quantumrehab.com INFORMA TION LABELING Read and follo w the information in the owner’ s manual. The symbols below are used throughout this owner's manual and on the prod- uct to identify warnings and important information.
Installation and Care Instructions 3 www .quantumrehab.com Synergy Solution T ABLE OF CONTENTS INTRODUCTION ............................................................................ 4 THE SYNERGY SOLUTION ...........................................
4 Installation and Care Instructions Synergy Solution www .quantumrehab.com INTRODUCTION WELCOME to Quantum Rehab, a division of Pride Mobility Products Corporation (Pride). The product you have purchased combines state-of-the- art components with safety , comfort, and styling in mind.
Installation and Care Instructions 5 www .quantumrehab.com Synergy Solution Please feel free to contact us at the address below: Pride Mobility Products Corporation Attn: Customer Care Department 182 .
6 Installation and Care Instructions Synergy Solution www .quantumrehab.com THE SYNERGY SOLUTION The Synergy Solution is a seatbase cushion designed for user comfort and positioning needs. Figure 1 provides information on the Synergy Solution components and placement.
Installation and Care Instructions 7 www .quantumrehab.com Synergy Solution CLEANING The Synergy Solution can be easily cleaned. For information on cleaning the Synergy Solution Single Cover refer to “Cleaning the Optional Single Cover .” T o clean the Synergy Solution: 1.
8 Installation and Care Instructions Synergy Solution www .quantumrehab.com CLEANING THE OPTIONAL SINGLE COVER The Synergy Solution Single Cover can be easily cleaned. T o clean the Synergy Solution Single Cover: 1. Locate the zipper on the rear side of the outer cover .
Installation and Care Instructions 9 www .quantumrehab.com Synergy Solution ST ORA GE The Synergy Solution should not be stored in extreme heat or cold temperatures. W ARRANTY The Synergy Solution cushion is designed and produced to the highest of standards.
10 Installation and Care Instructions Synergy Solution www .quantumrehab.com NO TES.
Installation and Care Instructions 11 www .quantumrehab.com Synergy Solution NO TES.
Pride Mobility Products Corporation 182 Susquehanna A venue Exeter , P A 18643 USA Pride Mobility Products Company 380 Vansic kle Road Unit 350 St. Catharines, Ontario L2R 6P7 Canada Pride Mobility Products Ltd. Unit 106, Heyford Park Camp Road Upper Heyford, Oxfordshire OX25 5HA Pride Mobility Products A ustralia Pty .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Quantum none (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Quantum none heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Quantum none vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Quantum none leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Quantum none krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Quantum none bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Quantum none kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Quantum none . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.