Gebruiksaanwijzing /service van het product JB-1 van de fabrikant Audioplex
Ga naar pagina of 2
Y our AUDIOPLEX TECHNOLOGY JB-2 is covered by a Lifetime warranty against any defects in workmanship and materials. Any defects will be remedied without charge for labor or parts during this period of time following the date of purchase. Damage incurred by shipping or accident is not considered to be a defect, and not covered by this warranty.
WIRING DIAGRAM JB-2 (BACK VIEW) AUDIOPLEX TECHNOLOGY 404 GWH, P.O. BOX 440 MELVIN VILLAGE, N.H. 03850 1-800-257-2077 IN N.H. 1-603-544-8601 FAX: 1-603-544-8901 E-mail: sales@audioplex.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Audioplex JB-1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Audioplex JB-1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Audioplex JB-1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Audioplex JB-1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Audioplex JB-1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Audioplex JB-1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Audioplex JB-1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Audioplex JB-1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.