Gebruiksaanwijzing /service van het product ITZA 2 van de fabrikant Radio Shack
Ga naar pagina of 2
FEA TURES Y our RadioShack ITZA 2 R emot e Con trol can r eplace u p to four infrar ed re mote co ntro ls. U se it to c ontr ol y our TV , V CR, TV/V CR co mbina t ion, cable con v er ter , CD pla yer and mo re. Y our ITZA 2 R emote Co ntro l includes a fun featur e that sends y our r emote c on- tr ol in to a c olo rful str obin g ligh t sho w .
Setup Codes for CD Players: (continued) California A udio Lab 0029 Carrera 0194 Carver 0157, 0179, 0437 DKK 0000 Denon 0003, 0873 Emerson 0305, 0155, 0164, 0469 Fish er 0179, 0174, 0342 GE 0009 Garrar.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Radio Shack ITZA 2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Radio Shack ITZA 2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Radio Shack ITZA 2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Radio Shack ITZA 2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Radio Shack ITZA 2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Radio Shack ITZA 2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Radio Shack ITZA 2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Radio Shack ITZA 2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.