Gebruiksaanwijzing /service van het product S9 Elite van de fabrikant ResMed
Ga naar pagina of 12
Gl ob al l ea d er s i n sl ee p a nd r e sp ir a tor y me di c in e ww w.resmed.com S9 AutoS et ™ & S9 Elite ™ POSITIVE AIRW A Y PRESSURE DEVICES Welcome Guide English 368868/3 20 1 3-04 S9 Series AutoSet & Elite WELCOME EUR 1/3 Manufacturer: ResMed Ltd 1 Elizabeth Macarthur Drive Bella Vista NSW 2153 Australia.
.
S9 at a glance The S9 sy stem comprises the following elements: • S9 device • SlimLine air t ubing • 90W or 30W power supply unit • S9 tra vel bag • SD card • S9 SD card protective f older .
Setup 1. Connect the DC plug of the pow er supply unit to the rear of the S9. 2. Connect the pow er cord to the power supply unit. 3. Plug the other end of the pow er cord into the power outlet. 4. Connect one end of the air tubing firmly onto the air outlet.
*The Info and Setup menus are disabled if S9 Essentials has been enabled by your clinician. Key: Info menu Setup menu Push dial Start/Stop Climate Control Heated tube Ramp Humidity level Home Setup menu * Allows you to make changes to settings. Info menu* Allows you to view your sleep statistics.
1. F rom your home screen, turn until the RAMP screen is display ed in blue. 2. Press . The selection is highlighted in orange. 3. T urn until the ramp time you require is display ed.
1. Press . The SETTINGS screen is display ed. 2. T urn until Mask is display ed in blue. 3. Press . The selection is highlighted in orange. 4. T urn until the mask set ting that you require is display ed. 5. Press to confirm your c hoice. 6. Push to return to the home screen.
Getting star ted 1. Make sure the po wer is connected. 2. Adjust the ramp time if required. 3. Fit your mask as described in y our mask user guide. 4. T o start therapy , simply breathe into the mask and/or press . 5. Lie down and arrange the air t ubing so that it is free to move if y ou turn in y our sleep.
Cleaning and maintenance Ref er to your mask and humidifier user guides f or det ailed instructions regarding the care of these devices. Daily Remo ve the air tubing b y pulling on the finger grips on the cuff . Hang it in a clean, dry place until next use.
SD card An SD card has been supplied to gather therapy data from your S9 de vice and provide set tings updates from your clinician. When instr ucted to do so, disconnect the S9 device from the pow er outlet, remove your SD card, insert it in the protective f older and send it to your clinician.
.
Gl ob al l ea d er s i n sl ee p a nd r e sp ir a tor y me di c in e ww w.resmed.com S9 AutoS et ™ & S9 Elite ™ POSITIVE AIRW A Y PRESSURE DEVICES Welcome Guide English • Deutsch • França.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ResMed S9 Elite (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ResMed S9 Elite heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ResMed S9 Elite vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ResMed S9 Elite leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ResMed S9 Elite krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ResMed S9 Elite bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ResMed S9 Elite kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ResMed S9 Elite . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.