Gebruiksaanwijzing /service van het product 400835 van de fabrikant Ricoh
Ga naar pagina of 2
Aficio ® CL3000e with DOT Are you ready to replace inefficient line printers with cost effective laser printing? Would you like to print computer reports anywhere on your network? At any time? In Bla.
Printed in U.S.A on recycled paper because Ricoh Cares. EPA 2000 Office Products Partner of the Ye ar (5th consecutive year) EP A 2000 Labeling Partner of the Year Ricoh Corporation has determined that this product meets the Energy Star ® guidelines for energy efficiency.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ricoh 400835 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ricoh 400835 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ricoh 400835 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ricoh 400835 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ricoh 400835 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ricoh 400835 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ricoh 400835 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ricoh 400835 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.