Gebruiksaanwijzing /service van het product REH-30DT van de fabrikant Rinnai
Ga naar pagina of 2
NEVER BE LEFT OUT IN THE COLD AG AIN Rin nai v ent -fre e inf rar ed he ate rs pr ov ide instan t, rel iab le heat for y ou r zon e h eatin g r equir emen ts. R equirin g n o e le ctri cit y , the se v ent -fre e infr are d hea ters can sup ply eme rge nc y hea t, e ve n duri ng po we r ou tages.
R-CNHT -E -03 © 2007 Rinnai Corporation 20M-08/2007 FOR MORE INFORMA TION ON RINNAI PRODUCTS ADDITIONAL RINNAI LITERA TURE A V AILABLE Rinnai Corporation 103 International Drive Peachtree City , GA 30269 T oll Free 1-866-RINNAI-1 Phone: 678-829-1700 • Fax: 678-364-8643 Vi si t ou r W ebs ite s: w ww .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Rinnai REH-30DT (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Rinnai REH-30DT heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Rinnai REH-30DT vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Rinnai REH-30DT leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Rinnai REH-30DT krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Rinnai REH-30DT bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Rinnai REH-30DT kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Rinnai REH-30DT . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.