Gebruiksaanwijzing /service van het product Alexandros 10 van de fabrikant Rio Grande Games
Ga naar pagina of 6
1 Alex ander figure 16 guard figur es , the troops o f Alex and er’s army , in 4 differen t colors 4 scoring discs in the 4 player colors 1 game board , separ ated in trian gular spaces, m ost in open (ligh t brown) with n o symbols, th e rest in 5 differ ent colors with 5 differen t symbols.
The players tak e turns in clockwise or der , starting with th e starting player . On his turn, a player must first move Ale xan der an d then tak es 2 further acti ons . The m ove of Ale xan der is th e basis for a player’s su ccess or failur e in this game .
Figure 4 : The player tak es the soldier card. He can choose between 9 different points because there are three soldier spaces at the same distance away: that is two edges to the nearest points. He decides to move to the point indicated as shown in figure 5 .
edg e of th e playing ar ea wher e ther e is no coast). Pr ovinces may be o f any size , lar ge or sm all. A newly cr eated provin ce need n ot be immedi ately (or ever) occupied an d could be later occupied by an y player durin g his own turn. A provin ce should have (but n eed not) at least on e symbol space .
He decides to annoy yellow and moves to the soldier in the north, on the most northern point ( figure 9 ). In this way , the large yellow province is divided into 2 smaller provinces: the eastern one is still dominated by yel- low , but it’s only worth 3 points, and the other is free (the player may conquer it in the further actions of his turn).
Important : the levy o f taxes affects all players . Thus , after the player who ch ose to levy taxes as an acti on scores his poin ts, each oth er player , in clockwise order , scores his tax poin ts by countin g the number o f open spaces in all his provin ces with only 1 guar d and movin g his scoring disc accor dingly .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Rio Grande Games Alexandros 10 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Rio Grande Games Alexandros 10 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Rio Grande Games Alexandros 10 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Rio Grande Games Alexandros 10 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Rio Grande Games Alexandros 10 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Rio Grande Games Alexandros 10 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Rio Grande Games Alexandros 10 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Rio Grande Games Alexandros 10 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.