Gebruiksaanwijzing /service van het product 2 van de fabrikant Rose electronics
Ga naar pagina of 2
UltraMatrix Remote 2 WWW.ROSE.COM Matrix KVM switch with integrated remote access over IP System-wide connectivity locally or over IP from any location worldwide using any supported web browser Connec.
Phone: 281-933-7673 E-mail: sales@rose.com 10707 Stancliff Rd. Houston, TX 7 7099 Rose Electronics – Europe: +49 (0 ) 2454 969442 Rose Electronics – Asia: +65 6324 2322 DS-UMR2 Copyrig ht 2008 Rose Electronics. All rights reserved WWW.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Rose electronics 2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Rose electronics 2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Rose electronics 2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Rose electronics 2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Rose electronics 2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Rose electronics 2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Rose electronics 2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Rose electronics 2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.