Gebruiksaanwijzing /service van het product GR0+/1 van de fabrikant Safety 1st
Ga naar pagina of 2
EN Discover ISOFIX, the new car seat fitting system that makes your life easier! With Safety 1st Primeofix , the installation of your car seat has never been so simple or safe thanks to its three ISOFIX anchorage points – 2 sockets and 1 top tether strap.
Ford C-Max (XL) 10/2010+ 2,4 2,4 Fiesta 10/2008+ 2,4 2,4 Focus 2004+ 2,4 2,4 Focus T urnier 10/2001 2004 2,4 2,4 Galaxy 06/2006+ 2,4 2,4 Kuga 04/2008+ 2,4 2,4 Mondeo T urnier 06/2007 2,4 2,4 S-Max 200.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Safety 1st GR0+/1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Safety 1st GR0+/1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Safety 1st GR0+/1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Safety 1st GR0+/1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Safety 1st GR0+/1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Safety 1st GR0+/1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Safety 1st GR0+/1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Safety 1st GR0+/1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.