Gebruiksaanwijzing /service van het product 3D 210 van de fabrikant Saitek
Ga naar pagina of 11
Saitek 3D 210 S tereo S peaker System USER GUIDE BEDIENUNGSANLEITUNG GUIDE D’UTILISA TION MANUALE D’USO MANUAL DEL USUARIO TM 3D 210_Manual_Final.qxd 06/06/2007 15:04 Page 1.
If you do not have access to the internet, or if the website cannot answer your question, please contact your local Saitek T echnical Support T eam. We aim to offer quick, comprehensive and thorough technical support to all our users so, before you call, please make sure you have all the relevant information at hand.
Stereo-Laut sprechersystem Saitek 3D 210 Herzlichen Glückwunsch zu Ihrer Entscheidung für das Lautsprechersystem Saitek 3D 210. Das Saitek 3D 210 verfügt über zwei Lautsprechereinheiten mit ASIS (.
wurde erstellt, damit Sie von Ihrem Saitek-Produkt die bestmögliche Leistung erhalten. Sollten Sie trotzdem noch Probleme haben oder kein Internetanschluss haben, dann stehen Ihnen unsere Produktspezialisten im Saitek T echnical Support T eam zur V erfügung, die Sie telefonisch um Rat und Hilfe bitten können.
Si vous n'avez pas accès à Internet, ou si vous ne trouvez pas de réponse à votre question sur notre site web, merci de bien vouloir contacter l'équipe locale du Support T echnique Saitek.
Condizioni della garanzia 1 Il periodo di garanzia è di 2 anni dalla data d'acquisto con presentazione della prova d'acquisto. 2 Seguire le istruzioni per il funzionamento. 3 Esclude espressamente qualsiasi danno associato alla perdita delle batterie.
Sistema de Altavoces Estereofónicos Saitek 3D 210 Enhorabuena por comprar el sistema de Altavoces Estereofónicos Saitek 3D 210. El Saitek 3D 210 tiene dos unidades de altavoces con ASIS (Sistema Est.
Si no dispone de acceso a Internet o si no encuentra en el sitio web respuesta a su pregunta, rogamos que se ponga en contacto con el equipo de asistencia técnica de Saitek.
KOREA Acealpha 249-2 Nung-dong Kwangjin-gu (4th floor) 143-849, Seoul Phone: +82 (2) 452-2784 Fax: +82 (2) 452-0201 Email: ace@acealpha.com www .acealpha.com LEBANON/SYRIA/ JORDAN/IRAQ Universal Electronics Achrafiech Zahar S treet Samaha Bldg PO Box 165706 Beirut Lebanon T el: +961 1 200 825 Fax: +961 1 328 876 Email: univele@dm.
U.K. Saitek plc 4, West Point Row Great Park Road Almondsbury Bristol BS32 4QG T el: +44 1454 451900 Fax: +44 1454 451901 Email: techsupport@saitek.com www .saitek.com U.S.A./CANADA Saitek Industries Ltd 2295 Jefferson S treet T orrance, CA 90501 T el: +1 310 212 5412 Fax: +1 310 212 0866 Email: support@saitekusa.
3D 210 S tereo S peaker System www .saitek.com Article Number: DM21 06/06/07 Saitek TM 3D 210_Manual_Final.qxd 06/06/2007 15:04 Page 20.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Saitek 3D 210 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Saitek 3D 210 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Saitek 3D 210 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Saitek 3D 210 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Saitek 3D 210 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Saitek 3D 210 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Saitek 3D 210 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Saitek 3D 210 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.