Gebruiksaanwijzing /service van het product VM3 van de fabrikant Sanus Systems
Ga naar pagina of 2
Assembly Instructions for V isionMount ™ LCD W all Mount Model: VM3 Required T ools: Drill with 3/16” bit, Phillips screw driver (2) W all Mount Screws - a (1) Allen Key - b (4) M4 Bolt - e (4) M5.
Diagram 1 Diagram 1 Diagram 2B Diagram 2B 3] Final Assembly: Once the LCD TV is attached to the Monitor Mount (d), and the W all Plate (c) is properly installed, set the tapered hole in the Monitor Mount down over the cone shaped bushing on the W all plate.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sanus Systems VM3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sanus Systems VM3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sanus Systems VM3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sanus Systems VM3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sanus Systems VM3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sanus Systems VM3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sanus Systems VM3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sanus Systems VM3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.