Gebruiksaanwijzing /service van het product AH460N van de fabrikant Avaya
Ga naar pagina of 2
AH450N, AH460N Noise-Canceling Model AH450, AH460 Standard Model AH450N, AH460N Modèle anti-bruit AH450, AH460 Modèle standard to the SupraElite Family of Headsets parmi les utilisateurs de microcasques de la famille SupraElite Thank you for selecting the SupraElite headset from Avaya.
P ARTS & ACCESSORIES ■ PIÈCES ET A CCESSOIRES ■ PIEZAS Y ACCESORIOS ■ PEÇAS E A CESSÓRIOS 1.1 (AH450) 1 1.2 (AH460N) 2.1 2.2 2 3.1 2" 50.8 mm 3.2 3 3.3 Back Arrière Reverso Tr á s Fron t Avant Anverso Frente 3.4 4.1 4.2 4 5.1 5 Use these s teps to ge t set up quic kly: 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avaya AH460N (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avaya AH460N heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avaya AH460N vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avaya AH460N leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avaya AH460N krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avaya AH460N bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avaya AH460N kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avaya AH460N . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.