Gebruiksaanwijzing /service van het product Star Trek van de fabrikant Screenlife
Ga naar pagina of 2
T rav el a rou nd t he g ame boa rd a nd b e the first to enter the winn er’ s cir cl e. Cho ose one of tw o o pti ons fo r l ear nin g to pla y: 1. Po p in th e D VD an d wa tc h th e on - sc r ee n de mo n st r at i on un d er Ho w T o Pl a y o n t he ga m e D VD .
© 2009 Screenlife, LLC. All Rights Reser ved. Pat. Nos. 6,987,925, 7,223,170, 7,285,044 and D470,537(U.S.), I 250429 and 202059 (T aiwan), 245590 (Mexico) and 536453 and 536481(New Zealand). Tiebreakers®, Scene It?®, Final Cut®, Screenlife®, The DVD Game, Flextime®, and Optreve® are trademarks of Screenlife, LLC.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Screenlife Star Trek (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Screenlife Star Trek heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Screenlife Star Trek vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Screenlife Star Trek leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Screenlife Star Trek krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Screenlife Star Trek bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Screenlife Star Trek kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Screenlife Star Trek . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.