Gebruiksaanwijzing /service van het product VM1 van de fabrikant Sensormatic
Ga naar pagina of 2
VM1 Upgrade Instructions 8000-1967-01, Rev. A SENSORVISION PRODUCTS 1 1 VM1 Upgrade Kit This kit provides support f or years bey ond 1999 for VM1 Sy stem 32 and System 58 Master and Remote Cons oles.
2 VM1 UPGRADE INSTRUCT IONS VM1 UPGRADE KI T 8000-1967-01, Rev. A 5. Replace chips w ith t hose from kit . − The c hips are labeled U3 - U7. Be s ure to place the chips in the pr oper soc kets . − Align notches on chips with notches on sockets. − Be caref ul not to bend pins.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sensormatic VM1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sensormatic VM1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sensormatic VM1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sensormatic VM1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sensormatic VM1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sensormatic VM1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sensormatic VM1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sensormatic VM1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.