Gebruiksaanwijzing /service van het product ACS1 van de fabrikant Avocent
Ga naar pagina of 2
OVERVIEW Telefonica Deutschland GmbH is the largest alternative carrier in Germany, as measured in online minute volume. Servicing more than 30 national carriers, 160 Internet Service Providers and 30.
SOLUTION Telefonica considered several vendors but chose Avocent because of the company’s flexibility in customizing its Cyclades ® ACS advanced console server to incorporate an ISDN card.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avocent ACS1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avocent ACS1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avocent ACS1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avocent ACS1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avocent ACS1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avocent ACS1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avocent ACS1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avocent ACS1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.