Gebruiksaanwijzing /service van het product PM10-15A van de fabrikant Avocent
Ga naar pagina of 2
Quick Inst allation Guide C y c l ad e s ® P M Intelligent Power Distribution Unit The Power of Being There ® Server Switch A1 A1 A1 A1 Mounting the PM IPDU (PM8i, PM1 0 or PM1 0i models) T o rack mount or wall mount the PM IPDU, locate the appropriate sets of holes on the unit.
Quick Inst allation Guide C y c l ad es ® P M Intelligent Power Distribution Unit The follo wing instructions will help you connect your Cyclades PM I PD U.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avocent PM10-15A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avocent PM10-15A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avocent PM10-15A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avocent PM10-15A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avocent PM10-15A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avocent PM10-15A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avocent PM10-15A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avocent PM10-15A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.