Gebruiksaanwijzing /service van het product TS1000 van de fabrikant Avocent
Ga naar pagina of 2
OVERVIEW Vodafone Group Plc, the world's largest mobile telecommunications company, provides an extensive range of mobile telecommunications services, including voice and data communications with a significant presence in Continental Europe, the United Kingdom, the United States and the Far East.
SOLUTION Vodafone D2 purchased Cyclades TS3000 and TS1000 terminal servers, recognizing out-of-band management tools as fundamental to reducing by hours the event duration for a given failure, and to increasing the effectiveness of the entire IT organization.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avocent TS1000 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avocent TS1000 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avocent TS1000 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avocent TS1000 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avocent TS1000 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avocent TS1000 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avocent TS1000 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avocent TS1000 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.