Gebruiksaanwijzing /service van het product 104C van de fabrikant Shure
Ga naar pagina of 2
HAND-HELD CARBON MICROPHONE GENERAL Th e Shure Model 104C is a small, pressure–actuated, dia- phragm–type, carbon microphone specially designed for clear , ef ficient speech reproduction. The 104C fits naturally and comfortably in the hand, and retains this feel in hot or cold weather .
INTERNAL CONNECTIONS FIGURE 2 TYPICAL OPERA TING CIRCUIT FIGURE 3 SPECIFICA TIONS T ype Carbon Frequency Response 300 to 4,000 Hz (see Figure 4) TYPICAL FREQUENCY RESPONSE FIGURE 4 Recommended Load Im.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Shure 104C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Shure 104C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Shure 104C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Shure 104C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Shure 104C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Shure 104C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Shure 104C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Shure 104C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.