Gebruiksaanwijzing /service van het product WCB6 van de fabrikant Shure
Ga naar pagina of 6
Wireless Microphones Earset Lavalier Countryman Earset and Micro-Lavalier microphones distributed by Shure offer exceptional sound quality and comfort while being nearly invisible to live or broadcast audiences.
Specifications Frequency Response Sensitivity Equivalen.
Specifications Frequency Response Sensitivity Equiva.
Specifications Frequency Response Sensitivity Equivalen.
Specifications Frequency Response Sensitivity Equivalen.
www .shure.com Accessories Available Models RPM232 .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Shure WCB6 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Shure WCB6 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Shure WCB6 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Shure WCB6 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Shure WCB6 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Shure WCB6 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Shure WCB6 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Shure WCB6 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.