Gebruiksaanwijzing /service van het product SDM40-D500 van de fabrikant Sim2
Ga naar pagina of 2
Key Points - 40 (>101cm) wide screen high brightness LCD monitor for professional picture monitoring - Advanced TFT LCD panel - True 16:9 aspect ratio - WXGA resolution: 3,1 47,264 pixels (1366x768.
SDM40-D500 Headquarters: SIM2 MU LTIMEDIA S.p.A. Viale Lino Zanussi 11 33170 Pordenone - Italy Tel. +39.0434.383253 Fax. +39.0434.383261 email:sales.largedisplay@sim2.it ww w .sim2.com USA: SIM2 SELECO USA Inc . 10108 USA T oday Way 33025 Miramar FL - USA T el.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sim2 SDM40-D500 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sim2 SDM40-D500 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sim2 SDM40-D500 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sim2 SDM40-D500 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sim2 SDM40-D500 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sim2 SDM40-D500 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sim2 SDM40-D500 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sim2 SDM40-D500 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.