Gebruiksaanwijzing /service van het product TK-90 van de fabrikant Slant/Fin
Ga naar pagina of 2
When there’ s not enough wall space to install baseboard radiation, install The Kick er by Slant/Fin. The compact Kick er provides the heat output of up to 12 f eet of baseboard, depending on the model you choose . Sized to fit under cabinets or between wall studs , The Kick er is simple to install and easy to operate.
HIGH PERFORMANCE HEA TING FOR HARD TO HEA T AREAS High perf or mance manifold-type heat e xchanger. T wo b uilt-in air vent tappings. Coin or screwdriver access. Brazed tube joints resist rigors of installation and years of oper ation. 1/2" hot water supply and return fittings.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Slant/Fin TK-90 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Slant/Fin TK-90 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Slant/Fin TK-90 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Slant/Fin TK-90 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Slant/Fin TK-90 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Slant/Fin TK-90 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Slant/Fin TK-90 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Slant/Fin TK-90 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.