Gebruiksaanwijzing /service van het product BTS 2010 van de fabrikant Acer
Ga naar pagina of 3
Buyers Guide | BTS 2010 Acer ® AZ5700-U2102 Desktop Your Personal Touch Acer® Confidential v1.0 May 17, 2010 Acer® Confidential v1.0 May 17, 2010.
A cer® AZ5700-U2102 De sktop Y ou r Persona l Touch Selling Poi nts Product Mes saging 1 Amazing Touch Experience Taglines Your Personal Touch Model Acer ® AZ5700-U2102 Desktop Positioning Statement MSRP On-Shelf Date Intel® Core™ i3-540 Processor (3.
A cer® A Z5700-U2102 Des ktop Detailed P roduct Specifications Processor Intel ® Core™ i3-54 0 Processor 6 - USB 2.0 Ports (4 Rear, 2 Side) Window s ® 7 Home Premium 64-bit (3.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Acer BTS 2010 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Acer BTS 2010 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Acer BTS 2010 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Acer BTS 2010 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Acer BTS 2010 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Acer BTS 2010 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Acer BTS 2010 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Acer BTS 2010 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.