Gebruiksaanwijzing /service van het product ICF-C630 Marketing van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
ICF -C630 AM/FM Clock Radio ◗ SMAR T AND STYLISH DESIGN ▲ COMP A CT FOOTPRINT • AM/FM TUNER • DUAL AL ARM • EXTENDABLE SNOOZE ▲ NAP TIMER ▲ TRIPLE TIME DISPLA Y ▲ D A YLIGHT SA VING TI.
ICF-C630 Sony Electronics Inc • 1 Sony Drive, P ark Ridge, New Jersey 0 7656 • www.sony .com Printed in USA 2/200 3 f eatur es ◗ SMAR T AND STYLISH DESIGN attr active modern design to compliment.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony ICF-C630 Marketing (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony ICF-C630 Marketing heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony ICF-C630 Marketing vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony ICF-C630 Marketing leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony ICF-C630 Marketing krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony ICF-C630 Marketing bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony ICF-C630 Marketing kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony ICF-C630 Marketing . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.