Gebruiksaanwijzing /service van het product ICF-CD830 Marketing van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
ICF -CD830 CD / AM/FM Ster eo Clock Radio with Compact Disc Pla yer • BUIL T -IN COMP ACT DISC PL A YER WITH V ARIOUS CD PL A Y MODES • AM/FM STEREO TUNER • BUIL T -IN STEREO SPEAKERS • SP ACE.
ICF-CD830 Sony Electronics Inc • 1 Sony Drive, P ark Ridge, New Jersey 0 7656 • www.sony .com Printed in USA 2/2002 f eatur es • BUIL T-IN COMP ACT DISC PL A YER pro vides digital quality sound .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony ICF-CD830 Marketing (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony ICF-CD830 Marketing heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony ICF-CD830 Marketing vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony ICF-CD830 Marketing leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony ICF-CD830 Marketing krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony ICF-CD830 Marketing bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony ICF-CD830 Marketing kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony ICF-CD830 Marketing . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.