Gebruiksaanwijzing /service van het product MDR-NE1 van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
1 RL 2 3 © 2005 Sony Corporation Printed in Thailand 2-585-508- 12 (1) Stereo Earphones Operating Instructions Mode d’emploi Bedienungsanleitung Manual de instrucciones Istruzioni per l’uso MDR-N.
1 RL 2 3 Magyar ĺgy használja A nyakpántot vesse nyaka köré, majd az R betűvel jelölt fülhallgatót tegye a jobb, az L betűvel jelöltet a bal fülébe. A nyakpánt nem engedi, hogy a fülhallgató leessék. 1 Erős nyomás hatására biztonsági okokból a hátsó nyaki csatlakozó kiold.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony MDR-NE1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony MDR-NE1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony MDR-NE1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony MDR-NE1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony MDR-NE1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony MDR-NE1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony MDR-NE1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony MDR-NE1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.