Gebruiksaanwijzing /service van het product MDR10RNC van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
MDR-10RNC [US, FR, ES] 4-468-484- 11 (1) If you install the Smart Key app* from Google Play store, the track and volume adjustment on your smartphone will be enabled with Multi-function button. Only for Xperia TM phones. The app may not be available in some countries and/or regions.
MDR-10RNC [US, FR, ES] 4-468-484- 11 (1) Français Casque réducteur de bruits A VERTISSEMENT La validité du marquage CE est limitée uniquement aux pa ys dans lesquels il fait force de loi, principalement dans les pa ys de l’Espace économique européen (EEE).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony MDR10RNC (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony MDR10RNC heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony MDR10RNC vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony MDR10RNC leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony MDR10RNC krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony MDR10RNC bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony MDR10RNC kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony MDR10RNC . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.