Gebruiksaanwijzing /service van het product 10 van de fabrikant Bacharach
Ga naar pagina of 2
LEAKATOR ® 10 Combustible Gas Leak Detector Leak Detection Headquarters: 621 Hunt Valley Circle, New Kensington, P A 15068 U .S.A. Phone: 1-800-736-4666 Canada: 1-800-328-5217 E-Mail: help@bacharach-inc.
Leakator and Bacharach are registered trademarks of Bacharach Inc. ©August, 2002, Bacharach, Inc., all rights reserved. All information herein is subject to verification. Product Bulletin-4098 08/02 10M DXC Printed in U.S.A. Headquarters: 621 Hunt Valley Circle, New Kensington, P A , 15068 U.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bacharach 10 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bacharach 10 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bacharach 10 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bacharach 10 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bacharach 10 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bacharach 10 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bacharach 10 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bacharach 10 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.