Gebruiksaanwijzing /service van het product S2iP van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
ZS-S2iP_U2 [US] 3-271-628- 15 (1) W ARNING T o reduce the risk of fire or electric shock, do not expose this apparatus to rain or moisture. T o reduce the risk of fire, do not cover the ventilation of the apparatus with newspapers, tablecloths, curtains, etc.
ZS-S2iP_U2 [US] 3-271-628- 15 (1) Basic Operations V OLUME + and have a tactile dot. V OLUME + have a tactile dot. Opening/closing the Sliding T ray Setting the iP od 1 Press the PUSH OPEN/CLOSE button . The Sliding T ra y is ejected half way .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony S2iP (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony S2iP heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony S2iP vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony S2iP leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony S2iP krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony S2iP bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony S2iP kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony S2iP . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.