Gebruiksaanwijzing /service van het product VPL-ES2 van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
T h e S o n y ® VP L - E S 2 m o b i l e p r o j e c t o r d e l i v e r s s u p e r i o r i m a g e pe r f o r m a n c e a n d a u t o m a t i c o n e - t o u c h o p e r a t i o n f o r h o m e th e a t e r o r b u s i n e s s u s e .
Model VPL-ES2 Model Number VPL-ES2 ANSI Luminance 1500 (high), 1300 (standard) Projection System 3 LCD panels, 1 lens projection system LCD Panel Type 0.62-inch p-Si TFT LCD panel with Micro Lens Array, 2,359,296 pixels (786,432 pixels x 3) Projection Lens 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony VPL-ES2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony VPL-ES2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony VPL-ES2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony VPL-ES2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony VPL-ES2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony VPL-ES2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony VPL-ES2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony VPL-ES2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.