Gebruiksaanwijzing /service van het product R1-12L van de fabrikant Soundstream Technologies
Ga naar pagina of 2
Woofer & Enclosure Information.
Congratulations on your new Soundstream sub-woofer pur chase. We greatly appreciate your business . This may look like is a run of the mill cardboard box, but is ac tually a protective bar rier o ver one of the fines t engineered and assemb led subwoofer ava ilable.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Soundstream Technologies R1-12L (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Soundstream Technologies R1-12L heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Soundstream Technologies R1-12L vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Soundstream Technologies R1-12L leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Soundstream Technologies R1-12L krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Soundstream Technologies R1-12L bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Soundstream Technologies R1-12L kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Soundstream Technologies R1-12L . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.