Gebruiksaanwijzing /service van het product Nexoos 660 van de fabrikant Soyntec
Ga naar pagina of 12
FR User M anual Enj oy th e adv anc ed fe atu res o f this tec hno lo gic al p rod uc t that w e have dev elo pe d wit h ma xim um gu ar ante es for yo u.
33 1. INTRODUCTION Soy ntec ® tha nks you for p urch asi ng you r Nexo os ™ 66 0 Sm ar t Co mbo, S ilve r Dot s. We wis h you enj oy usin g it. Soy ntec ® Mu lti -c ard r ead er Ne xoos™ 66 0 Sm.
34 2. FEA TURES ≥ Mu lti -c ard r ead er co mpat ibl e wit h: SD/S DH C/S DXC /M MC/ RS M MC/ MS /M S PRO D UO/ Mi cro S D (wit hout a ddi tio nal a dap tor)/M2 / XD/C F I/I I. ≥ Co mpat ibl e wit h ele ctro nic I D ca rd and s mar t c ards . ≥ Hu b US B2 .
35 3. PRODUCT CONTENTS ≥ 1 mul ti- c ard re ade r + Hub U S B with 3 p or ts (A t yp e) . ≥ 1 Use r Ma nua l. ≥ 1 CD of s of twa re. 4. COMP A TIBLE WITH 1 .
36 5. INST ALLA TION Be r emi nde d that yo u sho uld have a p ers ona l com pute r (In tel – fro m Pent ium I II – or s imil ar te chno lo gy) and a fr ee US B po rt to c onn ect t he ca rd re ade r Nexo os ™ 66 0 S mar t Co mbo S ilve r Dot s.
37 Like ma ny card r ead ers fo r Sm ar t Card i n the ma rket, ou r ca rd rea der N exoo s ™ 66 0 us es a ch ip tha t was de sig ned befo re the ava ila bil it y of Mi cros of t Win dows 7 , for thi s rea son , the sys tem do esn’t d etec t co rrec tly t he ca rd rea der a nd th e car d read er ap pe ars a s Infr are d Rec eive r .
38 In th e nex t Wi ndow c hoo se: “U S B Com pos ite D evic e” and cli ck on “ N ex t” . A s the fi nal s tep, it s hows “ Wi ndows h as suc ce ssf ully u pda ted you r drive r sof t ware” an d cli ck on “Cl ose”.
39 On ce ins ta lle d this p rog ram, th e ic on “S imE dit ” wil l ap pea r in your d esk top, to u se it, yo u sho uld c onne ct th e ca rd rea der w ith you r PC a nd ins er t your S IM c ard i n the co rres pon de nt slo t of ca rd rea der, then do ubl e cli ck th e ic on to op en th e prog ram.
40 5.2. MAC OS X 10.3 OR LA TER VERSIONS. Pl eas e down loa d and in sta ll “ MAC OS X d rive r” from o ur web site: w w w.soy ntec .com 5.3. LINUX.
41 6. SPECIAL GUARANTEE Soy ntec g uara ntee s that yo ur pro du ct do es not h ave any mate ria l, de sig n or ma nufac ture d efe ct an d provi des 3 6 mon th gu aran tee. Gu aran tee pr oce dur e ≥ Vi sit th e Su ppo rt s ec tio n at ht tp:// sup por t.
42 7. AGREEMENT DECLARA TION Sup plie r: Ene rgy S iste m Soy ntec S . A. Adre ss: P ol. In d. Fine str at C/ Cal pe 1, 03 50 9 Fine str at, Al ica nte - ES PAÑA T el: 9 02 3 8 8 3 88 Fa x: 9 0 2 1 1.
www.soyntec.com.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Soyntec Nexoos 660 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Soyntec Nexoos 660 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Soyntec Nexoos 660 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Soyntec Nexoos 660 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Soyntec Nexoos 660 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Soyntec Nexoos 660 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Soyntec Nexoos 660 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Soyntec Nexoos 660 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.