Gebruiksaanwijzing /service van het product High Profile Unit Cooler van de fabrikant Bally
Ga naar pagina of 12
High Profile Unit Cooler High & Medium T emper ature Air Defrost Bulletin B30-BHP A-PDI-50 1081587-50-1 PRODUCT DA T A & INST ALLA TION CONTENTS Page Nomenclature.................................................................................
- 2 - ST ANDARD FEA TURES OPTIONAL FEA TURES • Heavy gauge textured aluminum cabinet with galvanized steel hangers, support channels and end plates • Hinged access panels with removable hinge pins and captive fasteners. • Hinged drain pan with removable hinge pins • Rugged heavy-gauge galvanized steel rail motor mount / support.
- 3 - CAP ACITY DA T A 50Hz High and Medium T emperature Models - Cap acity @ 7 F .P .I. A verage Air Throw - f t (m) † * Estimated, based on R404A at +25° S.S.T . with coil 30% full. Derate capacity by 0.92 and CFM by .85 for Throw Booster Option.
- 4 - WIRING DIAGRAM.
- 5 - DIMENSIONAL DA T A 2 Fan Models 3 Fan Models Drain connections 1-1/4” FPT ..
- 6 - SPECIFICA TIONS DIMENSIONAL DA T A 3 Fan (Long) Models 4 Fan Models Drain connections 1-1/4” FPT . s l e d o M . p m e T m u i d e M / h g i HA H 3 7 0A H 6 8 0A H 3 1 1A H 0 3 1A H 4 5 1A H 0 7 1A H 9 8 1A H 3 3 2A H 2 5 2A H 8 7 2 s n a F f O r e b m u N 22 2 3 3 3 3 4 4 4 .
- 7 - INST ALLA TION INSTRUCTIONS MOUNTING This evaporator is supplied with shipping legs to allow units to be shipped in an upright position. Units can be lifted into place with shipping skid attached to mounting legs. Hanger brackets take up to 5/8” (15.
- 8 - INST ALLA TION INSTRUCTIONS (cont’d) PIPING Refrigerant line sizes are important and may not be the same size as the coil connections (depends on the length of run). If in doubt, consult “Recommended refrigerant line sizes” charts. WIRING Wire system in accordance with governing standards and local codes.
- 9 - SER VICE P ARTS LIST S R O T O MS L E D O M# T R A P P D O# T R A P C F E T 0 5 / 3 / 0 2 2 - 0 0 2 M P R 0 5 8 P H 10 3 1 , 6 8 0 , 3 7 07 3 7 0 8 0 11 4 7 0 8 0 1 0 5 / 3 / 0 2 2 - 0 0 2 M P R 0 4 1 1 P H 5 .
- 10 - NOTES.
- 11 - FINISHED GOODS WARRANTY The terms and conditions as described below in the General W arranty Policy cover all products manufactured by National Refrigeration.
“AS BUIL T” SER VICE P ARTS LIST Service Parts List Service Parts List Service Parts List Service Parts List Service Parts List L L L L L abel abel abel abel abel T T T T T o Be A o Be A o Be A o .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bally High Profile Unit Cooler (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bally High Profile Unit Cooler heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bally High Profile Unit Cooler vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bally High Profile Unit Cooler leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bally High Profile Unit Cooler krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bally High Profile Unit Cooler bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bally High Profile Unit Cooler kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bally High Profile Unit Cooler . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.