Gebruiksaanwijzing /service van het product SP-5MA van de fabrikant Speco
Ga naar pagina of 2
SP-5MA/T SP-6MA/T Owner ’ s Manual for Models: 70/25V Commercial Speak er System 200 New Highway Amityville, New Y ork 1 1701 • Outside Metro NY : 1-800-645-5516 631-957-8700 • www .
Congr atula tions on y our pur c hase of Speco T echnologies’ Multi-Applica tion 70/25V Commer cial Speak er System! T he MA Series continues Speco T echnologies’ heritage of more than forty years of providing the highest quality of performance and reliability for residential and commercial sound applications.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Speco SP-5MA (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Speco SP-5MA heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Speco SP-5MA vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Speco SP-5MA leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Speco SP-5MA krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Speco SP-5MA bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Speco SP-5MA kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Speco SP-5MA . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.