Gebruiksaanwijzing /service van het product HALO van de fabrikant Barco
Ga naar pagina of 2
H AL O TM Immersive simula tion display s ystem Barco’s ne w H ALO s ystem is a bre akthrough in immersiv e display system t echnology . This system is po wered b y a Barco projection system that displa ys your c ontents onto a unique cylindrical, re ar -projection screen , cr eating a c ontinuous fi eld-of -view .
Barco Simula tion US Headquarters 600 Bellbrook Ave Xenia, OH 45385 T el. +1 800 888 7579 +1 937 372 7579 Fa x +1 937 372 8645 simulation.us@barco .com European He adquarters Noordlaan, 5, B8520 Kuurne - Belgium T el. +32 56 36 82 11 - F ax +32 56 36 86 51 info .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Barco HALO (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Barco HALO heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Barco HALO vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Barco HALO leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Barco HALO krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Barco HALO bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Barco HALO kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Barco HALO . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.