Gebruiksaanwijzing /service van het product USB-2.0 Mobile van de fabrikant Targus
Ga naar pagina of 11
B R USSELS H ANNO VER B ARCELONA T OKY O M ILANO A MSTERDAM S INGAPORE L ONDON P ARIS N EW Y ORK L OS A NGELES T ORONT O H ONG K ONG S YDNEY USB-2.0 Mobile Mini Hub USER’S GUIDE Making Yo ur Mobile Life Easier . Making Y our Mobile Life Easier . V isit our W eb site at: www .
2 USB 2.0 Mobile Mini Hub Intro duction Congratu lations on your purchase of th e T argus Notewo rthy USB 2.0 Mobile Mini Hu b. This ultra p ortable m ini h ub is USB 2.0 com pliant and c onnects t o a Universa l Seria l Bus (USB) port on you r d esktop o r noteb ook com puter .
3 NOTE S: The USB 2.0 Mob ile Mini Hu b is back ward com patibl e, so you can con nect it t o a com puter with eith er a version 1. 1 or 2.0 USB inter fac e. When u sing th e mini hub wi th a comput er that has a v ersi on 1.1 USB inter fac e, all of th e devic es at tached to the m ini hub will run at a version 1.
4 Connecting Devices to the Mini Hub T o co nnect a US B device , plug it int o a USB po rt on the min i hub and foll ow any ad ditional instru ctions prov ided with the device .
5 LED S tatus Indicator L ights Once the default driv ers are inst alled, the L ED s tatus i ndic ator lights glow and you can conn ect device s to the mini hu b.
6 Operati ng T empe rature 32 to 158 degr ees Fahrenheit (0 to 70 de gree Celsius) S tandards USB Spec ification Revision 2.0 an d 1.1 comp atibilit y Data Sp eed USB v1.
7 Can I use the mini hu b without th e AC power adapter? No, y ou mus t us e th e supp lied A C p ower adapter to ensure that the devi ces work prope rly . Device Not W orking • Make sure tha t the d evice is fir mly co nnect ed to the port o n the min i hub.
8 T o test that the mini hub is working prope rly , in the Device Manager window: 1 Se lect the Gener ic USB Hub on US B 2.0 Bu s devi ce. 2C l i c k t h e Prop erties butt on or icon, depend ing on your operating syst em. 3 V erify th at the messag e “This d evice is wor king pr operly ” appears .
9 T ec hnical Supp ort In the unli kely event t hat you enc ounter a pro blem wit h your T ar gus acc essory , please contact our techni cal s upport team at : Emai l: techsupp ort@targus.
10 Product Registration For more efficient customer service and to activate the product’s warranty , T argus recommends that you register your T argus accessory shortly after pu rchasing it. T o register you r T argus accessory , go to: http://www.targus.
11 If this equipm ent does cause harmful interference to radio or tel evision reception, which can be d etermined by turning the equipment of f and on, the use r is encouraged to try t o correct the i.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Targus USB-2.0 Mobile (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Targus USB-2.0 Mobile heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Targus USB-2.0 Mobile vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Targus USB-2.0 Mobile leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Targus USB-2.0 Mobile krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Targus USB-2.0 Mobile bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Targus USB-2.0 Mobile kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Targus USB-2.0 Mobile . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.