Gebruiksaanwijzing /service van het product 845 van de fabrikant Thule
Ga naar pagina of 2
845 ESCAPE Soft-Sided Car go Carrier PA R TS INCLUDED• PIÈCES INCLUSES • PIEZAS INCLUIDAS Attachment Strap / sangle de fixation / correas de sujeción Storage Bag / sac de stockage / almacenaje bolso A B 4 1 part pièce parte 853-5494 853-5669 description description descripcion part number numéro de pièce numero de parte qty .
Back / arrière / Parte T rasera Front / avant / Parte Delantera SECURING BAG TO RACK / Fixation du sac sur la galerie / Fijación de la bolsa al portaequipajes Buckle Routing cheminement des sangles .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Thule 845 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Thule 845 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Thule 845 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Thule 845 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Thule 845 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Thule 845 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Thule 845 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Thule 845 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.